Voor en door Almelo, sinds 1937

Rotary Club Almelo is een serviceclub. Onze doelstelling komt kernachtig tot uitdrukking in onze lijfspreuk ‘Service above Self’. Wij zijn People of Action. Iets van onszelf geven, dienstbaar zijn voor onze omgeving. Niet alleen door het mede opzetten van lokale en wereldomvattende fundraisingprojecten, maar ook door het ter beschikking stellen van onze (vak)kennis, kunde en netwerken in voor Almelo én daarbuiten. Een sterke onderlinge vriendschap en verbondenheid is daarvoor de basis. Changemakers, sinds 1937.

De basis van Rotary is een weerspiegeling van onze kernwaarden — integriteit, diversiteit, service, leiderschap, en ‘fellowship’, vriendschap. Deze kernwaarden zijn de rode draad in onze beginselen.

Als je een initiatief onder onze aandacht wilt brengen, kun je een e-mail sturen aan rotaryclubalmelo@gmail.com. We zijn met name geïnteresseerd in initiatieven voor groepen kinderen in Almelo waarmee we op een duurzame wijze (structureel en substantieel) van betekenis kunnen zijn. We geven geen financiële ondersteuning aan individuen of eenmalige initiatieven.

De clubbijeenkomsten zijn op maandagavond van 18.00 tot ongeveer 19.30. Onze thuisbasis is het Theaterhotel maar we zijn ook regelmatig op bezoek bij bedrijven of instellingen in de stad.

Interesse in onze club?

Lid zijn van Rotary verrijkt je leven: je helpt actief mee om het verschil te maken en je sluit vriendschappen voor het leven. Als het je interessant lijkt om lid te worden, horen we graag van je. Je kunt contact opnemen met een van de bestuursleden.

Op deze pagina vind je meer informatie over lid worden. We bekijken graag samen met je of jij en onze club bij elkaar passen.

Op onze Facebookpagina vind je actuele berichten.

Inloggen voor leden https://www.rotary.nl/almelo/login/