Fellowship
Discon 2024

Rotaryclub Elst Over-Betuwe

BESTUURSWISSEL

Zaterdag 29 juni, een prachtige zaterdagavond, vond de bestuurswissel van Rotaryclub Elst Over-Betuwe plaats.

Elles Jansen nam het stokje over van Bob Plattel en werd hiermee onze nieuwe voorzitter voor 2024-2025.

Er was nog meer te vieren: zowel Bob Plattel als Liesbeth Tuijnman ontvingen een Paul Harris Fellow, een eervolle erkenning voor hun bijzondere inzet!

Volledig in het jaarthema, Color the Future, werd de avond ingekleurd door onze eigen clubleden.

Chef-kok Leonard Elenbaas heeft ons voorzien van een heerlijk diner!
We hebben enorm genoten van deze bijzondere, kleurrijke avond waarbij het feest tot in de late uurtjes is doorgegaan!

VINTAGE MARKT

Op zaterdag 20 juli organiseert Elles Exclusives - interieur styling & vintage een vintagemarkt met interieuritems, antiek, brocante en kleding!

Wij van Rotaryclub Elst Over-Betuwe hebben ook onze kasten even flink uitgespit en zijn aanwezig met een fantastische eigen verkoophoek.

De volledige opbrengst van de spullen van onze leden gaat uiteraard naar het goede doel!

Kom langs en support het goede doel!

LID WORDEN?

30 april jl. hebben we drie nieuwe leden geÏnstalleerd in onze club.

Ben jij ook maatschappelijk betrokken? En ben je op zoek naar een manier om echt iets bij te dragen?

Ontmoet gelijkgestemden met passie voor positieve verandering.

Wissel ideeën uit over wat we samen kunnen betekenen voor de lokale samenleving.

Leer meer over onze Rotary club en hoe je kunt bijdragen aan onze missie: BLIJVENDE IMPACT, LOKAAL EN GLOBAAL.

Neem contact met ons op en wij vertellen je graag meer over de werking van Rotary.

Lid zijn van Rotary verrijkt je leven!

Kan een afbeelding zijn van de tekst 'Lid zijn van Rotary verrijkt je leven! Lid worden? ROTARY www.rotary.nl/lid-worden Rotary PEOPLE OF ACTION NSTERNATIONA IONAL'