20140813 - Schenking Kinderkleding aan Leger Des Heils

Schenking nieuwe kinderkleding aan Het Leger des Heils.

Een gezamenlijk iniatief van ondernemersclub “ Zeeland op Niveau” en Rotaryclub Goes heeft mogelijk gemaakt dat het Leger des heils een mooie partij nieuwe kinderkleding in ontvangst heeft kunnen nemen.

Henri de Jager: Jaarlijks organiseren wij een nieuwjaarsreceptie waaraan een goed doel verbonden wordt. In plaats van het doneren van geld kopen we, in goed overleg met het goede doel, de benodigde spullen in en proberen op deze manier van een euro een dubbele waarde te maken.

John Zwartepoorte: Rotarylid en tevens ook verbonden aan de genoemde ondernemersclub zag kans om een aardig bedrag wat binnen de club nog beschikbaar was om een goed doel te steunen ook voor het Leger des heils vrij te maken.

Rien Heijboer (Leger des Heils): is blij met de kinderkleding. In de afgelopen jaren ontvangen we minder kleding dan voorheen. De redenen hiervoor liggen in het feit dat men de kleding langer doordraagt en dat men kleding gemaklijk via internet kan verkopen.

Deze partij kleding is zeer welkom omdat het veel sokken, ondergoed en babykleding betreft, daar is veel vraag naar en kunnen we heel veel gezinnen weer blij mee maken.

……..

….