© 2025 Rotary in Nederland.
Alle rechten voorbehouden.

18 maart 2010

Verslag bijeenkomst d.d. 18 maart 2010

Rotary Club Hillegom – Lisse

Attendance :

37 leden, attendance 82%.

Borrel:

 

(Gast)spreker

Clubzaken en presentatie concept website

De echtgenote van Chris van Kammen is vorige week overleden.

Gerben Hillebrand: bij de PET's (President Election Training) was een shelterbox opgebouwd, een grote kist waar alles wordt ingestopt wat nodig is na een ramp, behalve eten. In 1 tent vinden 10 mensen onderdak. 1 Box kost 750 euro inclusief vervoer, De Nederlandse Marine en DHL hebben voor vervoer naar Haïti gezorgd. Via een code kan de donateur zien waar zijn box is. Na uitpakken kan de box als kruiwagen dienen.

Aart Koelewijn: met de opbrengst van de postzegels en de Charity Well is er 3400 euro bijeengebracht voor Polio de Wereld Uit, ongeveer de helft van wat we beloofden.

Pim van der Spruit: we gaan op 24 juni naar een rechtbank, mail volgt.

Raya Yousif: bij Community Service zijn we door de voorstellen van de clubjes van 6 gegaan. We ondersteunen de Smaak van Lisse en streven daar naar een grotere inbreng van de horeca.

Voor de dienstenveiling denken we aan een wijn- en bierproeverij.

Voor de hardloopwedstrijd gaan we eerst sportclubs polsen.

Voor de microkredieten gaat Walter Jansen eerst achter een spreker aan.

Speeltuinen worden na inventarisatie ondersteund.

In 2011 gaan we kijken om eventueel door te gaan met de "Kanjer van Hillegom".

Met het project voor de heemtuin ligt alles op schema.

Ton Millenaar: Arina is er in geïnteresseerd weer lid te worden. Bezwaren kunnen bij mij worden ingediend. Zo niet, dan wordt ze op 8 april samen met Daan geïnstalleerd.

Peter Kinkel: we moeten de RC Sassenheim berichten over het jaarkind. Na enige discussie blijken er 6 van de dan 36 aanwezigen hier voor te zijn. We zullen berichten dat we niet meedoen en verschoond wensen te blijven van aanhoudende benaderingen.

Het bestuur heeft grote waardering voor het al verrichte werk van de lustrumcommissie.

Koos Janson: mail mij of u al dan niet deelneemt en met hoeveel personen.

De kleding is smart casual. Een trui overdag is prima, gezien de rondleiding zijn kasseibestendige schoenen aanbevelenswaardig.

's Avonds is jasje en dasje gewenst, dames: zo feestelijk mogelijk.

Hierna geeft Peter van Doorne een presentatie van de conceptwebsite.

Uw inhoudelijke reacties worden met spanning tegemoet gezien.

Heeft u foto's voor de website? MAIL ZE DAN !

Het is de bedoeling de gemaakte foto's voor het smoelenboek via LEAD zichtbaar te maken. Heeft iemand hier bezwaar tegen dat die dat dan binnen 2 weken melde.