Maatschappelijke inzet

1. Bridgedrive Rotary Hoogezand Sappemeer

Ieder jaar organiseert en ondersteund Rotary een Open Bridgedrive bij Hotel Faber waarbij er een goede doel gesponsord wordt.

2. Gehandicapten zwemmen Hoogezand-Sappemeer

3. Hospice Hoogezand

4. NL Doet: handen uit de mouwen

5. Rotary Rally Noord Nederland

Voor een goed doel organiseert Rotary Hoogezand-Sappemeer ieder voorjaar een rally voor oldtimers, klassiekers en bijzondere auto's.

6. Winterolympiade Hoogezand-Sappemeer

Voor basisscholen in Hoogezand-Sappemeer.

7. Kinderbiënnale in Groninger Museum

Kinderen van nieuwkomers in Midden-Groningen met Humanitas en Rotary naar Kinderbiënnale in Groninger Museum

8. Bridgedrive goede doel: Muziekans

9. Benefietavond tbv Opvang Oekraïners en Stichting Stolpersteine (gedenkstenen)

Samen met andere serviceclubs in de gemeente Midden-Groningen organiseren we een Benefietavond. De opbrengst gaat niet alleen naar de Oekraïense vluchtelingen in onze gemeente, maar ook naar de Stichting Stolpersteine (gedenkstenen). Er is een wijnproeverij, een optreden van Stefan Kazan en een veiling. Tijdens de wijnproeverij krijgen jullie de mogelijkheid om de wijnen te proeven en tegen een mooie prijs te bestellen. Tijdens de veiling kan een ieder bieden op originele kavels met bijvoorbeeld kunstobjecten. Omdat het deze avond gaat om het geld op halen voor het goede doel, hopen we dat jullie ruim zullen bieden. Tussendoor is een optreden van Stefan Kazan, de zoon van.... maar dan ludieker. De presentatie ligt grotendeels in handen van Hans Nijland. De avond wordt georganiseerd in hotel Faber te Hoogezand. De entree is 20 euro. Muntjes voor drinken kunt u ter plekke kopen. Aanmelden via contactformulier op deze site.