Aftrap Bloemenbos

Op 13 juli, vond in een goed gevulde bioscoop zaal in Cinema Oostereiland, de aftrap plaats van het nieuwe Rotary initiatief, project ‘BloemenBos’ .

Het project is een initiatief van Rotary Club Koggenland en een samenwerking met Rotary Club Antwerpen-Metropool.

Er waren vertegenwoordigers van 13 verschillende Rotary Clubs aanwezig. De presentatie en de daarbij uitgekozen film werden zeer gewaardeerd. De positieve energie was tijdens de borrel na afloop goed te merken.

Bij de aftrap in Hoorn zijn 105 BloemenBos boxen verkocht. Het was een vliegende start, van een bijzonder project wat gaat leiden tot een prachtige transformatie.

2be0ccdc-0352-4601-bd5a-7a68e571676f.JPGIn de 105 boxen zaten 735 Blossombs die gaan zorgen voor veel mooie bloemen en voedselstations voor vlinders en bijen. Ook de 420 theezakje zullen lekkere thee opleveren, maar zorgen ook voor meer biodiversiteit in Nederland.

De BloemenBos boxen zijn voor 12,50 via de website van Rotary Club Koggenland te bestellen en zijn heel leuk om te krijgen, maar zeker zo leuk om weg te geven.

Op de website van Rotary Koggenland vind je uitgebreide informatie over project BloemenBos, de aanpak en over haar partners.84c70f32-924a-4c9a-aed9-b543f624ca66.JPG