Waterwandelweg

www

Burgemeester Idema en Heemraad Schelwald onthullen met hulp van wethouder Rentenaar het 1e bord van de Waterwandelweg in Lelystad

De Wandel Water Weg is een groot project binnen onze Rotaryclub waaraan we met veel leden samenwerken. Met de WWW wil onze club inwoners en bezoekers van Lelystad een leuke, informatieve en attractieve wandelroute aanbieden langs de kust van Lelystad. De exacte route is nog niet bekend, maar loopt in ieder geval langs de Bataviahaven. Op informatiedragers zullen we vertellen over allerlei bijzonderheden rond het thema WATER. Denk aan Water en Handel (VOC schip Batavia), Water en Leven in de polder (gemaal Wortman), Water en Sport (zeilboten) of Water en Veiligheid (KNRM). We werken als club nauw samen met partners als de gemeente Lelystad, Waterschap Zuiderzeeland en Nieuwland Erfgoedcentrum. Wij streven naar opening van de Wandel Water Weg in de zomer van 2016.