Ondersteuning werkzoekenden door mentoren JobRotary

Ondersteuning werkzoekenden door JobRotary in Lelystad

JobRotary is een onderdeel van de Rotaryclubs in Nederland. Doelstelling is het begeleiden en ondersteunen van oudere werkzoekenden op weg naar werk.

Deze hulp wordt geboden door onze mentoren, leden van onze Rotaryclubs. Zij ondersteunen de werkzoekenden vanuit hun beroepsmatige achtergrond, mensenkennis en kennis van de arbeidsmarkt. De mentor kan adviseren bij het maken van een plan, het verbeteren van een CV, het uitbreiden van het netwerk en het oefenen van bijvoorbeeld een sollicitatiegesprek. De mentor is sparringpartner en coach. De dienstverlening is gratis. Een werkzoekende kan zich aanmelden via de website van JobRotary.

JobRotary is dus een aanvulling op de reguliere dienstverlening voor werkzoekenden van 40plus, met een accent op de 50plussers.