Win jij één van de 10 Rotary puzzels?

Rotary Lelystad Batavia’s Puzzelactie

Win jij één van de 10 Rotary puzzels?

Voor de fervente puzzelaar geeft Rotary Lelystad Batavia deze donkere dagen 10 exemplaren van een leuke puzzel weg. De puzzel in de populaire Jan van Haasteren-stijl bestaat uit 1000 stukjes en het tafereeltje is beslist niet alledaags! De afbeelding stelt alle activiteiten voor die Rotary organiseert. Je blijft ernaar kijken en ontdekt steeds iets nieuws.

Wereldwijd succes
Wereldwijd zijn er al 3800 exemplaren van deze puzzel verkocht door de Rotary. Rotary is een serviceclub. Dat betekent dat de club de samenleving dient. Bijvoorbeeld door het steunen van lokale of internationale goede doelen. De opbrengsten van deze puzzel kwamen ten goeden aan de ontwikkeling en plaatsing van een Great Bubble Barrier; een scherm dat met luchtbellen plastic in de rivieren tegenhoudt en afvangt, voordat het de Noordzee instroomt. Want jaarlijks verdwijnt er wereldwijd ruim acht miljard kilo plastic afval in de zeeën en oceanen, waarvan 80% vanuit rivieren komt.

Zo win je de puzzel
Wil jij ook graag deze puzzel á 20 euro in je bezit krijgen? Los dan de 3 onderstaande puzzelvragen op en stuur de antwoorden naar rotarybatavia@gmail.com. De 10 eerste goede antwoorden krijgen van Rotary Lelystad Batavia een gratis puzzel thuisbezorgd!

Puzzelvragen:
1. Hoeveel Rotary Clubs zijn er in Lelystad en in Nederland?
2. Waaraan dankt de Rotary Batavia haar naam?

3. Rotary International stuurt per jaar zo'n 8000 jongeren over de hele wereld als uitwisseling. Zo ook in Lelystad de afgelopen jaren. Hoe heet dit programma?