19.3.19: Bosschaert/EXCEPT/duurzaamheid
16.4.19: Wethouder Bunnik - Toekomst Gouda
9 juni 2018 Muziek ad Plas met Hermes House Band
MadP (met Lions) €12.345 voor koelwagen Voedselbank

Welkom bij RC Reeuwijk, bijeenkomsten: om de week op dinsdag om 18.30 uur.

Over Rotary

Rotaryclub Reeuwijk

Op deze site vindt u informatie die speciaal op onze club betrekking heeft.

Daarnaast is er een afgeschermd gedeelte van de site, met ledengegevens; dit deel is alleen toegankelijk voor de leden van de club, met eigen inloggegevens.

De Grondslagen van Rotary

Rotary International (RI), ’s werelds oudste organisatie van serviceclubs, omvat

ruim 33.000 clubs in meer dan 200 landen en gebieden. De ruim 1,2 miljoen leden van deze serviceclubs vormen een wereldomvattend netwerk van zakelijke en professionele leiders die vrijwillig hun tijd en talenten geven om de maatschappij waarin zij leven te dienen.

Service above Self

Het motto van Rotary, ‘Service Above Self’, dient als voorbeeld voor de humanitaire geest van de organisatie. Een sterke onderlinge ‘Fellowship’ en de inzet voor zinvolle lokale en internationale serviceprojecten, kenmerken Rotary wereldwijd.