Welkom bij Rotary Midden Nederland (D1570)

Op het moment is er geen nieuws.

Vooruitblik: activiteiten in het district:

[Placeholder voor aankomende districtbrede activiteiten]

Als voorbeeld: Landelijk Rotary Congres Mentale Gezondheid

Mentale gezondheid is één van de grootste maatschappelijke kwesties op dit moment. Bijna de helft van de Nederlanders krijgt in zijn of haar leven te maken met een mentale aandoening. Van de 48% die te kampen heeft met een psychische aandoening, geeft 18% aan er nooit over te praten. (cijfers: Trimbos Instituut). Ondertussen lopen de wachtlijsten voor de GGZ-instellingen op en kunnen veel mensen niet voldoende geholpen worden via ons bestaande zorgsysteem.

Ook Rotary is gegrepen door de nood in Nederland door het hoge aantal mensen die te maken hebben met psychisch lijden. Daarom komen wij in actie. Het congres Mentale Gezondheid biedt meer kennis en bewustzijn over wat Mentale Gezondheid inhoud. Deze dag ontvang je de handvatten om met de preventie of het herstel van de mentale gezondheid in jouw omgeving óf van jezelf aan de slag te gaan.

Wanneer: 25 juni 2024

Organisatie: Rotary District 1570

Meer info: https://rotarycongres.nl/

Laatste nieuws...

Op het moment is er geen nieuws.

Gouveneurs thema 2024-2025: The Magic of Rotary

Denise op Linkedin

Op zoek naar een spreker voor je bijeenkomst?

Kijk in de sprekerspoule!

Klik HIER