Welkom bij onze Club

Wat is de Rotary en wat doen we nu zoal?
Onze leden zetten zich in om vanuit een gedeelde passie en betrokkenheid het welzijn van mensen overal in de wereld te verbeteren.

In bijna alle landen ter wereld vind je Rotaryclubs.
Samen met andere clubs realiseren Rotarians internationale projecten om de grootste uitdagingen van onze tijd aan te pakken.

Lid zijn van Rotary verrijkt je leven: je helpt actief mee om het verschil te maken en je sluit vriendschappen voor het leven.

Ons doel?
De doelstelling van Rotary komt kernachtig tot uitdrukking in onze lijfspreuk ‘Service above Self’. Bij Rotary doen we dat actief en maken we dat samen zichtbaar.

Wij zijn People of Action.
Iets van jezelf geven, dienstbaar zijn.

Niet alleen door het opzetten van lokale en wereldomvattende fundraisingprojecten, maar ook door het ter beschikking stellen van onze (vak)kennis.

Wij van de Rotary Roermond Maas en Roer ontmoeten je graag! We zijn een mooie club mannen en vrouwen van alle leeftijden en wij ontmoeten elkaar 2x per maand bij de Oolderhof.

Meer weten over onze club?
Of heb je een hulpvraag waarbij we je wellicht kunnen helpen?

Stuur ons gerust een mail naar
info@rotary-maas-en-roer.nl