Wekelijkse clubavond

Afbeelding met persoon, binnen

Automatisch gegenereerde beschrijving

Als je agenda het toelaat, ontmoet je de andere leden elke dinsdag om 18:00 u in ‘de Werkplaets’ aan de Runstraat in Schaijk. Wij gaan rond 18:15 u aan tafel voor een goede maaltijd in ongedwongen sfeer. Eerst een ‘rondje langs de velden’: ieder lid kan (indien wenselijk) wat meedelen privé, werk of de club. Tijdens schoolvakanties is er geen clubavond.

Tussen 19:00 – 20:00 u is er een activiteit waar je altijd wijzer van wordt. Soms een inspirerende lezing over duurzaamheid, de voettocht van een vluchteling van Irak naar Brabant, de toekomst van de auto of het persoonlijk relaas van een harddrugsgebruiker in Schaijk. Soms verzamelen wij bij een bedrijf of non-profit organisatie voor een bezoek en presentatie. Ook komt het voor dat een gast van buiten een spreekbeurt geeft om steun voor een project te vragen of om juist te vertellen wat er met onze gift is gedaan. Het programma is afwisselend maar gaat altijd ergens over.