activiteiten

Naast de wekelijkse clubavond heeft het Rotary-jaar nog een aantal vaste momenten. In het voorjaar is er altijd de familiedag: bijv. een fietstocht en die wordt bij een lid thuis afgesloten met een BBQ). ’s Zomers zijn er voor thuisblijvers Terrasavonden bij een lid thuis. Begin juli is de bestuursoverdracht. Meestal bij de nieuwe voorzitter thuis in aanwezigheid van de leden en Rotaryclubs uit de buurt. Een paar keer per jaar het Avondje van 5: een ongedwongen avond in klein gezelschap (incl. partner). Het RYLA-weekend: leden kunnen zich opgeven om jongeren te helpen hun leiderschapskwaliteiten te ontwikkelen. Tenslotte het populaire Running Diner: in januari met partner aanzitten bij een lid voor een voorgerecht waarna hoofdgerecht weer bij ander lid. De avond wordt gezamenlijk afgesloten met dessert, koffie en de nieuwjaarspeech van de voorzitter.