ALS-Veilingkavels

Nu al kunt u bieden op de bijzondere Kavels die voor het ALS Benefietdiner op 9 april bijeen zijn gebracht en die avond worden geveild door Charles de Mooij, directeur van het Noord Brabants Museum. Onder het motto “Samen tegen ALS, samen voor de patiënt” wordt geld ingezameld voor ALS patiënten in de Bossche regio.

KAVEL 1 - Unieke VIP inkijk in het hart van de Nederlandse Democratie! (6 pers)

Bezoek en rondleiding 1e Kamer én 2e Kamer door Bossche Senator en Rosmalen's 2e kamer lid, incl. bijwonen debat 1e en/of 2e kamer en lunch in Restaurant van de Senaat.

Richtprijs: € 1.250,-

KAVEL 2 - Bijzondere VIP Concertavond met vrienden in de muziektempel van Utrecht: Tivoli Vredenburg (4 pers)

Avondvoorstelling Vredenburg (jazz of klassiek) met diner in artiestenrestaurant en rondleiding door de programmeur.

Richtprijs: € 500,-

KAVEL 3 - Vier uw Jubileum met een bijzondere blik op de wereld (4 pers)

Complete ballonvaart voor 4 personen in de ABAB-ballon in voorjaar.
Let op: deze kavel wordt twee keer geveild

Richtprijs: € 1.000,- (2x)

KAVEL 4 - Vergast uw vrienden op de beste wijnen bij u thuis (8 pers)

Wijnproeverij bij u thuis door erkend vinoloog.

Richtprijs: € 400,-

KAVEL 5 - De kracht van uw Management Team spreekt uit een overtuigende boodschap! (4 pers)

Cameratraining in studio/bedrijf met live opnamen. Interview door NOS-verslaggever Theo Verbruggen. Compleet dagprogramma. Professionele feedback.

Richtprijs: € 2.000,-

KAVEL 6 - Uniek 'Hole in One'-diner (4 pers)

Een geheel verzorgd diner op de splinternieuwe Golfclub Bernardus in Cromvoirt bij "Noble Kitchen" door meesterchef Edwin Kats. Een absolute ervaring op de allereerste openingsdag - 23 april - bent u letterlijk als eerste te gast bij chef Edwin, ooit de jongste chef die meesterkok werd, die ook de scepter zwaait in Restaurant Noble in ’s-Hertogenbosch.

Richtprijs: € 1.000,-

KAVEL 7 - Was u ook zo graag brandweerman geworden? (10 pers)

Rondleiding/ kinderfeest bij Brandweer 's-Hertogenbosch. Interactief programma, inclusief demonstraties en deelname. Uiteraard inclusief hapjes & drankjes.

Richtprijs: € 400,-

KAVEL 8 - Uw bedrijf of missie in 25m2 LED-licht (6 maanden)

6 maanden adverteren op 25m2 LED-billboard op winkelboulevard voor bedrijf , goed doel of sponsor.

Richtprijs: € 2.000,-

Kavel 9 - Absolute topwijn van Bolgheri –Toscane voor een bijzondere gelegenheid (2 flessen)

Bolgheri Sassicaia wijn - Toscane - 2005