Indienen aanvraag

Aanvraag project donatie onder € 1.000

Aanvraagformulier voor kleine projecten:

U wilt een aanvraag voor donatie indienen bij de Rotary Club Uden. Dit formulier is bestemd voor projecten kleiner dan €1000.

Bij het indienen van deze aanvraag verklaart u dat Rotary Club Uden uw gegevens mag gebruiken voor intern overleg en verklaart u dat u ervan op de hoogte bent dat er aan het indienen van dit formulier geen rechten ontleend kunnen worden.

Binnen 6 weken na indiening van dit formulier krijgt u van ons een uitslag op uw aanvraag. Indien wij verdere vragen hebben, kan het zijn dat deze termijn verlengd wordt.

ga voor het invullen van dit formulier naar de online versie

Aanvraag project donatie boven € 1.000

Aanvraagformulier voor grote projecten:

U wilt een aanvraag voor donatie indienen bij de Rotary Club Uden. Dit formulier is bestemd voor projecten groter dan €1000.

ga hier naar de online aanvraag