Goede avond allemaal,

Na de zeer succesvolle actie in februari, gaan we weer naar de volgende actie.

De Boskoop Schitteractie is deze maand op zaterdag 9 maart

Vanaf 09.45 uur verzamelen wij op de parkeerplaats bij het :

Cafe/restaurant de Hoek

Zijde 175

Boskoop

Om 10.00 uur starten we met zwerfvuil op te ruimen langs Noordeinde, de Roemer, Westpark.

Om 11.30 uur verzamelen we het afval en sluiten de actie af.

De organisatie zorgt voor hesjes, grijpers en afvalzakken.

Voor informatie Boskoop Schittert: Simon de Jong

(email: s.dejong1955@gmail.com).

De volgende Boskoop Schittert actie is op zaterdag 13 april 2024.

World cleanup

Inloop Fun(d)raising diner :    17.30 uur

Aan tafel :                               18.00 uur

Einde diner :                           19.45 uur

Begin Fun(d)raising avond :   20.00 uur

Speciale gasten deze avond:

- René van der Zel (XXL Nutrition),

- Jan van den Bosch (TV presentator en ondernemer)

- Ferdi van den Bergh (Oprichter Stichting Tjeko)

Voorafgaand aan het diner kunnen de gasten een bod doen op “René aan jouw tafel”. Bij de drie hoogste bieders komt René een gang aan tafel. Tijdens het diner is er een speciale veiling voor het goede doel.

Tafels kunnen gereserveerd worden vanaf € 1000,- voor 5 personen.

Aanmelden via het reserveringsformulier door het scannen van de QR code of onderstaande reserveerknop

of bel 06-28454955 (Helma van der Louw)

RESERVEREN

Wanneer? Woensdag 17 april 2024

Inloop:     19.30 uur

Start:        20.00 uur

Afsluiting: 21.30 uur

Entree: €15,- inclusief een consumptie tijdens de pauze. Let op: dit is exclusief servicekosten.

In de pauze is er een loterij voor het goede doel.

Ticketshop

Speciale Gast: René van der Zel van XXL Nutrition

We zijn als Rotary Boskoop vereerd om René van der Zel, oprichter van XXL Nutrition, als speciale gast en spreker te mogen verwelkomen.
Door een gecrashte BMW op zijn 31e begon René van der Zel met XXL Nutrition. Dat is nu 20 jaar geleden. Gestart met €5000,- van zijn ouders en een paar producten in de garage. Uitgegroeid naar marktleider in Nederland & België op het gebied van sportvoeding.

In het bedrijf van van der Zel worden ongeveer 3000 bestellingen per dag verwerkt, zijn er 200 mensen in dienst met een magazijn van 10.000m2 en wordt dit jaar een omzet verwacht rond de 80mln. Zij leveren de producten van tankstation tot ziekenhuis, zeker niet alleen voor sporters.

“Belangrijkste is dat het allemaal wel een beetje leuk blijft, niet te ingewikkeld doen, keep it simple as long as you can.” Aldus René van der Zel.

Ontdek het Goede Doel van de Avond: Stichting Tjeko

Het goede doel waar Rotary Boskoop zich samen met u deze avond wilt inzetten is Stichting Tjeko. Tjeko is een SOCIAL-PROFIT organisatie die zich inzet om kinderen echt kind te laten zijn. Door middel van sport, spel en plezier helpen ze hen zich te ontwikkelen tot weerbare volwassenen. Tjeko heeft als doel om geld op te halen voor een voedselbos in een pretpark wat ze aan het bouwen zijn in Oeganda. Voor de realisatie van dit ambitieuze project is een vrachtwagen nodig, en uw bijdrage kan dit mogelijk maken.

"In 2008 realiseerden mijn vrouw en ik ons dat speelgelegenheden in Afrika van cruciaal belang zijn voor de ontwikkeling en het welzijn van kinderen. Vanuit deze overtuiging is Tjeko Fun Village in Uganda ontstaan; een social enterprise die inspirerende speelruimtes creëert. Samen met ons team van professionele spelbegeleiders werken we samen met scholen, weeshuizen en lokale gemeenschappen aan de realisatie van speelparken, een voedselbos en een kampeerterrein, ten voordele van zowel kinderen als volwassenen en ter ondersteuning van de lokale economie."

Doe Mee en Ondersteun het Goede Doel

Door uw aanwezigheid en bijdrage levert u een directe bijdrage aan het welzijn van kinderen en de ontwikkeling van duurzame projecten in Afrika. Samen kunnen we een wereld creëren waar elk kind de kans krijgt op een speelrijke en leerzame jeugd.  We kijken ernaar uit u te mogen verwelkomen op deze inspirerende avond.

project van Tjeko