End Polio Now: Tulpen poten bij Eugeria Almelo
Nomen Nescio: Wasmachines voor Oekraïnse vluchtelingen in De Banier
Weekendschool op bezoek bij Studio Mad
Weekendschool
Met hart voor Almelo en de wereld
100jr Rotary fiets estafette: overdracht bakfiets van RC Almelo en RC Ambt Almelo aan RC Ootmarsum
100jr Rotary
Rotarytheme 24-25
Klik voor info
THEME 2023-2024
KLIK HIER VOOR FILMPJE

Rotary: People of Action

Programma voor dit jaar

We komen meestal op maandagavond bij elkaar, vanaf 18.00. Vaak in het Theaterhotel, maar soms ook op locatie. Hieronder zie je wat er wanneer op het programma staat.

Check onze Facebookpagina voor alle actuele nieuwsberichten.

Rotary Club Almelo

RC Almelo

Wij verbinden mensen. Wij lossen problemen op. Wij transformeren gemeenschappen. In Almelo en wijde omgeving. Dat is kort en krachtig waar Rotaryclub Almelo voor staat. Daar zetten we onze kennis, ervaring, netwerk en middelen in. Daarvoor steken we onze handen uit de mouwen. Meer weten? Mail ons op rotaryclubalmelo@gmail.com of neem contact op met een van de bestuursleden

Enkele voorbeelden van onze inzet voor de samenleving vind je hier.

In het boek "Zoektocht naar een eigentijdse en betekenisvolle serviceclub" beschrijft clublid Reinier van Broekhoven treffend wat de leden van onze club motiveert en bezielt.

Meer…. Rotary Club Almelo

Rotary Internationaal

Rotary is een internationale organisatie. Rotarians over de helewereld leveren een bijdrage aan vrede en veiligheid, bestrijding van polio, schoon water en sanitatie, klimaat en milieu. Op de website van Rotary in Nederland kun je daarover meer lezen.

We hebben een partnerschap met Rotaryclub Bentheim. De ontmoeting en uitwisseling met onze Duitse buren is een verrijking voor onze club.

Shelterbox

Via RC Almelo zijn 9 shelterboxen a €750 gedoneerd aan slachtoffers van de aardbeving in Turkeije en Syrie. Vanuit Nederland zijn in korte tijd 1.250 shelterboxen ter beschikking gesteld.