RC Blaricum Centaurea
Vergaderlocatie RC Blaricum-Centaurea
Zorgboerderij 't Werckpaert

WELKOM OP DE WEBSITE VAN ROTARYCLUB BLARICUM-CENTAUREA

Dank deelnemers en sponsoren van het Midzomerfeest 2023!

We kijken terug op een zeer geslaagd en zonnig evenement met een Franse slag, mede mogelijk gemaakt door jullie!

We hebben genoten van de succesvolle Blaricum Bakt Beter wedstrijd met prachtige taart creaties, Franse chansons van Henri Boelen, mooi werk van de kunstenaars van Blaricum, verenigd in de Stichting ‘Kunst uit Blaricum’, een braderie, diverse kinderactiviteiten, de Vos & Caaf speurtocht en het jeu de boules toernooi georganiseerd door de BOV & AH.

Onze penningmeester heeft bekend gemaakt dat de opbrengst van het Midzomerfeest 2023:  € 3.600 is geworden!!

De cheque hebben wij vorige week overhandigd aan Stichting MIND US. Zij willen dit bedrag besteden aan hun online platform/helpdesk, waardoor jongeren sneller en efficiënter contact kunnen zoeken en geholpen kunnen worden.

MIND US  https://mindus.nl/

Rotaryclub Blaricum-Centaurea

RC Blaricum-Centaurea dankt haar naam aan de korenbloem afgebeeld in het wapen van Blaricum.

Rotary Club Blaricum-Centaurea is opgericht in 2013 door een kleine groep enthousiaste business-professionals. Het is een single-gender club, allen vrouwen. Er zijn circa 32 leden tussen de 32 en 55 jaar, woonachtig in Blaricum en omstreken. Wij komen 1 x per 2 weken bijeen in Zorgboerderij 't Werkpaert op dinsdagavond van 20.00 tot 22.00 uur.

Adres: Gebr. Dooyewaardweg 3; 1261 DE Blaricum

Wij dragen de zorgboerderij in Blaricum een warm hart toe. Mocht u de zorgboerderij ook financieel willen ondersteunen, zie hiervoor www.werkpaert.nl/vrienden.

Volg ons op Instagram

Rotaryclub Blaricum-Centaurea organiseert regelmatig activiteiten. Volg ons voor het laatste nieuws op Instagram.