xx

Wie zijn wij

Vlak boven Alkmaar ligt de gemeente Dijk en Waard, binnen deze gemeente vind je onze actieve club Rotary Heerhugowaard-Langedijk.

Met ca. 38 leden, afkomstig uit de gehele regio, zetten wij ons in voor anderen en werken tegelijkertijd aan onze eigen ontwikkeling met als missie, dienstbaarheid boven eigen belang! Service Above Self.

Wij komen wekelijks (vrijwillig maar niet geheel vrijblijvend) op woensdag van ca. 17.30 - 19.30 uur bijeen in Restaurant Bij de Burg te Noord-Scharwoude. Naast het sociale aspect is er tijdens deze avonden altijd een informatieve invulling van één van de leden of van een gastspreker.

Wil je meer weten? Volg onze activiteiten op LinkedIn en/of Facebook of kom een avond langs bij onze club. Klik op onderstaande knop om je contactgegevens achter te laten.

Ik wil meer weten
Wat doen wij