Rotaryclub Neede

Hartelijk welkom op de website van Rotary Club Neede

De Rotary organisatie heeft wereldwijd ongeveer 1,2 miljoen leden verdeeld over 35.000 lokale clubs met leden uit diverse beroepen.

Door deze verschillende beroepsmatige achtergronden en hun netwerk, kunnen de leden van betekenis zijn voor het realiseren van steun voor goede doelen.

Een van de ruim 450 Nederlandse clubs is club Neede. Deze club is ruim 65 jaar geleden ontstaan en heeft leden uit de plaatsen Eibergen, Neede en Haaksbergen.

Door middel van eigen inzet van de leden en het werven van sponsoren wordt jaarlijks geld ingezameld voor goede doelen.

Een van de bekende acties die regelmatig wordt gehouden is SterrenStralen. Dit is de grote kerstactie voor kinderen in de knel die jaarlijks samen met Rotary club Haaksbergen wordt georganiseerd. De opbrengst wordt rechtstreeks besteed aan kinderen en gezinnen in het verzorgingsgebied Eibergen, Neede en Haaksbergen die een cadeau hard nodig hebben.

Daarnaast wordt door andere projecten geld ingezameld voor wisselende doelen.

Voor een overzicht de diverse projecten in de afgelopen jaren kunt u de doelen en donaties op het tabblad goede doelen zien.

Rotary club Neede heeft partnerclubs in Engeland (Rotary club Barnsley) en in Duitsland (Rotary club Coesfeld).

ROTARY CLUB NEEDE KOMT OP WOENSDAGAVOND BIJEEN OM 17.30 UUR BIJ

GRAND CAFE DE KLOK, GROTESTRAAT 84, 7151 BD TE EIBERGEN.

LEDEN VAN ANDERE ROTARYCLUBS ZIJN VAN HARTE WELKOM DE AVOND TE BEZOEKEN.

KONDIG UW BEZOEK EVEN AAN BIJ DE SECRETARIS.