Wijnproeverij van Rotary AMU levert € 5.000 op voor ondersteuning van gevluchte Oekraïners in Uithoorn

Op dinsdag 14 november 2022 organiseerde Rotary AMU in restaurant Geniet aan de Amstel in Uithoorn een succesvolle wijnproeverij, waarbij de opbrengst van de verkoop direct ten goede komt aan het welzijn van gevluchte Oekraïners in Uithoorn. Burgemeester Heiliegers van Uithoorn ondersteunde ons gezamenlijke doel door zijn aanwezigheid.

In de afgelopen twee jaar hebben we meerdere succesvolle acties ondernomen ter ondersteuning om de 130 gevluchte Oekraïners, die verspreid wonen in diverse locaties in Uithoorn, te helpen. Met deze actie hebben we € 5.000 opgehaald. Tijdens de bijeenkomst werd tevens aandacht geschonken aan de andere goede doelen die Rotary AMU ondersteunt: Stichting Kolewa, de Moederverwendag en Kerstdiner Soos de Cirkel. Hiermee committeren wij ons aan het motto van de Rotary: ‘Service above yourself’, een belofte om iets van jezelf te geven en dienstbaar te zijn.