5 april 2022 Open Avond Rotary club Barendrecht

Open kennismaking met Rotary club Barendrecht op 5 april a.s.

Rotary club Barendrecht nodigt belangstellenden op dinsdag 5 april uit in het kader van de landelijke Week van de Open Clubbijeenkomsten van Rotary Nederland. Met deze open clubbijeenkomst wil de club mensen op een laagdrempelige manier kennis laten maken met Rotary.

De doelstelling van Rotary ‘Service above Self’ betekent dat de club actief is en dat de leden dat samen zichtbaar maken. Het zijn People of Action; iets van jezelf geven en dienstbaar zijn. De club zet zich in voor goede doelen, zoals hospice De Reiziger, maar ondersteunt onder meer ook het muziekonderwijs in Barendrecht of mbo-leerlingen bij het leren van vaardigheden om te solliciteren. Veel mensen kennen de club van de Rotary Santa Run, waarmee fondsen worden geworven voor deze en andere goede doelen. Zo’n club kan altijd versterking gebruiken.

Rotary is een internationale organisatie. In bijna alle landen ter wereld vind je Rotaryclubs. Samen met andere clubs realiseren Rotarians internationale projecten om de grootste uitdagingen van onze tijd aan te pakken, zoals polio en watervoorzieningsprogramma’s.

De leden wisselen professionele kennis uit, vertellen over hun vak en krijgen en houden zelf interessante en veelzijdige presentaties tijdens de clubbijeenkomsten.

Op persoonlijk vlak zijn ze een waardevol klankbord voor elkaar. Lid zijn van Rotary verrijkt je leven: je helpt actief mee verschil te maken en je sluit vriendschappen voor het leven.

Kom naar de open clubbijeenkomst

Je bent van harte welkom op onze open clubbijeenkomst. De ontvangst is vanaf 18.30 uur in De Wevershoeve, Noldijk 41a, Ridderkerk. Het programma begint om 19.00 uur. Wij laten je dan graag kennismaken met de Rotary-organisatie.

En met ons lid Richard Odekerken hebben we die avond ook een hele interessante spreker; hij geeft een boeiende presentatie over desinformatie en propaganda, een actueel thema!

De bijeenkomst is om 21.00 uur afgelopen. Er wordt gezorgd voor een hapje en een drankje. Deelname is kosteloos.

Vooraf aanmelden wordt op prijs gesteld; dat kan tot en met 3 april a.s. via de inkomend voorzitter Dick Gaasbeek: gaasbeek@novarese.nl.