xx

Wie zijn wij?

1 of 14

Indruk van onze club en clubleden.

Rotaryclub Bloemendaal: sponsor van lokaal maatschappelijk erfgoed

Wij zijn een gezellige club mensen met zeer uiteenlopende professies: van vermogensbeheerder tot kunstenaar, van arts tot musicus.

Onze directe leefomgeving is belangrijk en daarom zijn wij betrokken bij natuur, cultuur, mens en dier en steunen heel gericht lokale (sociale) doelen die bijdragen aan maatschappelijk erfgoed. Dat doen wij financieel en fysiek: we laten regelmatig onze handen wapperen en onze voeten lopen, fietsen of zwemmen. Ons jaarlijks Benefietconcert in Openluchttheater Caprera is inmiddels een regionaal begrip geworden.

Onze doelen en activiteiten in de praktijk
Zo zetten wij ons in voor onder meer De Ark (moestuinen Dennenweg), De Hertenkamp (onderhoud), Nieuw Unicum (wandelen en wensen), De Rijp (wandelen), geven we gastlessen aan College Haarlem (kennis delen), dragen we bij aan Jinc en laten we onze handjes wapperen tegen armoede bestrijding (oogst moestuin rondbrengen en uitjes). Jaarlijks doen we mee aan de regionale Plastic Soup-actie en organiseren we fietstochten voor ons eigen mentale welzijn.

Omdat we allemaal 'culture lovers' zijn maken we jaarlijks een cultuurtrip naar een stad in Europa. Waar we naast musea en architectuur ook het nachtleven proeven.

Bar Bistra Bij de C - dinsdagavond - 18.30-20.30 uur
We komen samen op dinsdagavonden vanaf 18.30 uur in Bar Bistro Bij de C, waar we uitkijken over de duinen. Hierboven zie je wat foto's voor een impressie van deze magische plek. Op deze avonden ontvangen we sprekers van buiten en binnen onze club en delen we kennis, kunde, ervaring, lief, leed, zorg en gezelligheid met elkaar.

Deze pagina geeft je een indruk van onze activiteiten en sfeer.

*** De club is onderdeel van Rotary International, een wereldwijde serviceorganisatie. Voor meer informatie over Rotary in het algemeen verwijzen wij je naar www.rotary.nl