Seniorenmiddag 2018

Geslaagde Seniorenmiddag met Marga Bult

Meer dan 250 senioren uit Bunnik en Zeist genoten zaterdagmiddag 20 oktober2018 in Studio A12 van het optreden van Marga Bult. De senioren in de zaal werden in de stemming gebracht door accordeonist Coen Bouwmeester.

Marga Bult werd aangekondigd door locoburgemeester Jorrit Eijbersen. Daarna nam de 61-jarige zangeres de zaal over, samen met haar sidekick Erik. Bekende liedjes kwamen langs, die door het publiek enthousiast werden meegezongen. Zoals songs uit de tijd van de meidengroep Babe uit de jaren tachtig. Babe vestigde nog een record zoals Marga Bult memoreerde: ‘De groep die de meeste hits had in de Nederlandse Top 40 zonder ooit in de top 10 terechtgekomen te zijn.’ ‘Rechtop in de wind’ ontbrak natuurlijk niet. Daarmee vertegenwoordigde Marga Bult in 1987 ons land op het Eurovisie Songfestival. Verder kwamen diverse medleys langs, zoals de meeslepende ‘Amsterdamse medley’ waarmee Marga Bult haar optreden ook afsloot.

In de pauze waren er de traditionele advocaatjes met slagroom, met een kaasstengel. Voor het eerst werd - bij de alweer 15e Seniorenmiddag op rij - een loterij gehouden met prijzen beschikbaar gesteld door de Bunnikse middenstand. Aan het einde van de voorstelling bedankte Tom van der Weijden, voorzitter van Rotary Club Bunnik, Marga Bult voor haar optreden. Maar hij dankte ook Brothers Horeca Groep voor het ook dit jaar weer geheel belangeloos beschikbaar stellen van de zaal en de inzet van medewerkers. Tenslotte ging zijn dank uit naar alle vrijwilligers en de leden van de Rotary Clubs Bunnik en Zeist. ‘En volgend jaar doen we het opnieuw’, was zijn belofte aan het publiek.