Seniorenmiddag 2015

De Rotary Clubs Bunnik en Wijk bij Duurstede organiseerden weer de muzikale middag voor senioren in de twee gemeentes. Zaterdag 3 oktober vulde Studio A12 in Bunnik zich met meer dan 300 senioren.

Ze keken en luisterden met groot enthousiasme naar een optreden van oud-BZN’ers Jan Keizer en Anny Schilder. Talloze bekende liedjes uit hun grote repertoire kwamen voorbij.

In de pauze serveerden de Rotaryleden het traditionele advocaatje met slagroom. Vanwege het 45 jarig bestaan van Rotary Club Bunnik extra opgeluisterd met een petit-four.

Voorzitter Sarien Hage van RC Bunnik bedankte alle vrijwilligers van het Ewoud en Elisabeth Gasthuis en Zorgcentrum Bunninchem, de aanwezige Rotaryleden en Brothers Horeca Groep voor het belangeloos beschikbaar stellen van Studio A12. (Foto André de Prouw)

Klik hier om de video te zien