Terugblik op het Van Huis Naar Thuis Gala 2020

TERUGBLIK OP HET VAN HUIS NAAR THUIS GALA 2020

Op 12 februari jl. heeft RC De Zaan-Zaandijk voor de tweede keer het Van Huis Naar Thuis Gala georganiseerd.

Nederlandse kinderen behoren tot de gelukkigste ter wereld, maar helaas geldt dit niet voor alle kinderen in ons land. In Nederland wonen ruim 100.000 kinderen die opgroeien in gezinnen met meervoudige problematiek. Vaak leven deze gezinnen ver onder de armoedegrens. De gevolgen voor de kinderen zijn heftig en variëren van een negatief zelfbeeld, weinig zelfvertrouwen, ernstige gedragsproblemen en verslaving tot persoonlijkheidsstoornissen en crimineel gedrag.

Rotaryclub De Zaan-Zaandijk strijdt daarom samen met Stichting Het Vergeten Kind voor een Nederland waarin elk kind zich echt kind kan voelen, zich goed ontwikkelt en volwaardig meedoet in de maatschappij.

Voor het complete verhaal ga je naar www.vanhuis-naarthuis.nl

Een korte foto impressie van het Gala