Wheels and Wings

Op zaterdag 6 juli staat Twente Airport in het teken van een bijzonder evenement: Wheels & Wings. Een eendaags spektakel dat niet alleen autoliefhebbers zal aanspreken, maar vooral bedoeld is om zieke en gehandicapte kinderen een onvergetelijke dag te bezorgen.

Hoogvliegers voor één dag

Wheels & Wings biedt zieke en gehandicapte kinderen de kans om voor één dag in de huid van een piloot te kruipen. Als Hoogvlieger mogen ze hoog boven Twente vliegen en de wereld vanuit de lucht bewonderen. Een ervaring die ze niet snel zullen vergeten.

Een Show op de Grond: Exclusieve Bolides in de Carshow

Terug op de grond wacht een andere traktatie. Een carshow met een indrukwekkende verzameling exclusieve bolides staat op hen te wachten. Een visueel feest voor jong en oud, waar bewondering voor de prachtige machines samensmelt met het enthousiasme van de kinderen.

De Wheels & Wings Rally: Een Benefiet Toerrit

Maar hoe wordt dit alles mogelijk gemaakt? Het financiële hart van Wheels & Wings is de gelijknamige rally, een benefiet toerrit die op dezelfde dag wordt verreden vanaf Twente Airport. De deelnemers aan de rally zamelen geld in om de droomdag van deze bijzondere Hoogvliegers werkelijkheid te laten worden.

Rij Mee en Maak Het Verschil

Wil jij ook bijdragen aan deze prachtige dag voor de zieke en gehandicapte kinderen? Grijp dan de kans om deel te nemen aan de Wheels & Wings rally. Of je nu een trotse eigenaar bent van een oldtimer, youngtimer, hedendaagse auto of motor (hybride, elektrisch, waterstof), alle voertuigen zijn welkom. Voor het inschrijfgeld van één equipe maakt één Hoogvlieger kind zijn of haar droomvlucht.

Help Mee, Ook Als Je Niet Kunt Rijden

Kun je zelf niet deelnemen aan de rally, maar wil je wel een bijdrage leveren? Word dan sponsor of doe een donatie via www.wheelsandwings.nl. Elke bijdrage telt en brengt ons een stap dichter bij het verwezenlijken van de dromen van deze bijzondere kinderen.

Wheels & Wings is een initiatief dat gedragen wordt door de gemeenschap. Samen met organisaties als Stichting Hoogvliegers, Rotary en Lions maken we het verschil. Laat deze dag van Wheels & Wings een hemelse ervaring worden voor de Hoogvliegers van morgen.