Charter Interact RGO Middelharnis

Vrijdag 21 oktober 2022 is Interact van RGO Middelharnis gecharterd. Deze jongeren gaan aan de slag met maatschappelijke vraagstukken op Goeree-Overflakkee of elders in de wereld.

Leerdoelen zijn het ontwikkelen van organisatie kwaliteit, verantwoordelijkheidsgevoel versterken, samenwerken en betrokkenheid bij de samenleving. En dat allemaal natuurlijk met veel gezelligheid en plezier.

Interact telt bijna 21.000 clubs in de wereld. In 159 landen zijn ze actief met meer dan 470.000 leden. Interact is voor jongens en meisjes van 12 tot 18 jaar. Clubs zijn gekoppeld aan middelbare scholen en werken samen met lokale Rotaryclubs.

Zowel de deelnemers van de Interact club, de RGO Middelharnis als Rotary club Goeree-Overflakkee zijn erg gemotiveerd.

Foto: leden van Interact RGO Middelharnis met hun schoolbegeleiders