Haarlemmermeerlanden

Welkom op de Site van Rotary Haarlemmermeerlanden!

Ons jaarthema 2023-2024:
"Bouwen"

1 of 10

SAVE THE DATE: Tennistoernooi voor het goede doel op 24 mei 2024

Helaas konden we het "Golf in the Dark" evenement niet door laten gaan, maar op 24 mei organiseren we een tennistoernooi voor groot en klein, jong en oud die een gezellig toernooitje willen spelen. De opbrengst is voor de organisatie van onze Seniorendag 2024. Spoedig meer hierover!

Rotary Haarlemmermeerlanden lanceert wijnactie

Rotaryclub Haarlemmermeerlanden steunt jaarlijks vele goede doelen. De bekendste daarvan is onze Seniorendag, waarop we ca. 100 Senioren uit de Haarlemmermeer een gezellige dag uit aanbieden. Voor 2024 staat weer een volledig verzorgde vaartocht in juni in de planning.

Om voor de goede doelen voldoende geld bijeen te brengen is nu een wijnproject gestart. U kunt genieten van twee voortreffelijke Italiaanse wijnen uit de regio Campania. De rode wijn is geproduceerd met Aglianico-druiven, de witte wijn wordt verkregen van de Greco-wijnstok.

Deze flessen worden aangeboden in dozen van 6 stuks, voor de prijs van 50€ per doos. U steunt niet alleen de goede doelen, maar gaat ook genieten van wijnen van Italiaanse top-kwaliteit!

Bij een bestelling van 3 dozen of meer worden deze binnen de Haarlemmermeer gratis door onze clubleden thuisbezorgd.

Bestellen kan via:

Een email naar kuijk@siekmanstassen.nl of rotaryhaarlemmermeerlanden@hotmail.com

Maar ook via een reactie op onze facebookpagina https://www.facebook.com/profile.php?id=100064791910575 of door onderaan deze pagina op "neem contact met ons op" te drukken en uw bestelling door te geven!