Welkom bij Rotary club Harderwijk - Oud Groevenbeek

Rotary club Harderwijk - Oud Groevenbeek

Welkom

Rotary Harderwijk - Oud Groevenbeek

Als onderdeel van Rotary Nederland is Rotary club Harderwijk - Oud Groevenbeek één van de jongste Rotary clubs in Nederland.

De mannen en vrouwen van de club vormen een actief en gemeleerd gezelschap, sterk betrokken bij de lokale en regionale samenleving rond Harderwijk, Ermelo en Putten.

1x per 2 weken clubavond
Onze club komt 1x per twee weken samen op maandagavond. Wanneer er geen activiteiten op locatie zijn georganiseerd, dan ontmoeten wij elkaar bij Green Offices in Harderwijk, Grand Café De Boterlap in Ermelo of online.

Wil je meer weten over Rotary club Harderwijk - Oud Groevenbeek of over de activiteiten die wij organiseren? Of wil je gewoon eens vrijblijvend kennismaken? Neem dan gerust contact met ons op. Wij ontmoeten je graag!

Vinyl Disco Feest voor St. Hoogvliegers

Vrijdag 8 November 2024 geeft Rotary Harderwijk Oud Groevenbeek een benefiet feest waarbij de opbrengst ten goede komt aan Stichting Hoogvliegers.

Dit is een stichting die zieke of gehandicapte kinderen (van 6 tot en met 17 jaar oud) een bijzonder en onvergetelijk avontuur laat beleven. Voor één dag kunnen zij hun zorgen vergeten en piloot zijn.

Wij als Rotary club Harderwijk Oud Groevenbeek ondersteunen deze stichting graag en dit keer met een dance-party! Trek je dansschoenen uit de kast en haal de kleurige glitter kleding tevoorschijn voor een súper feest avond in jaren 60/70/80 stijl!

De Vrolijke Vinyl Ventjes zorgen deze avond voor spetterende disco-music die je terug laat gaan naar de jaren 60 70 & 80.

Invitation only
Het feest is in principe voor genodigden van onze Rotary club. Wil je er ook bij zijn en meer informatie hebben? Vraag naar de flyer die we je graag toesturen. En toegangskaarten reserveren kan via jouw contactpersoon bij Rotary Harderwijk Oud Groevenbeek.

Rotary Bedrijven Tennistoernooi:

Één van de activiteiten door onze club, is het jaarlijks terugkerende Bedrijven Tennistoernooi. Georganiseerd op tennisclub Het Laakhuisje in Putten.

Wij nodigen u van harte uit om als sponsor deel te nemen aan het Bedrijven Tennistoernooi, georganiseerd door de Rotary Harderwijk - Oud Groevenbeek i.s.m. TVP het Laakhuisje aan de Laak in Putten.

Deelname als sponsor en/of sporter
Sponsor het toernooi en doe eventueel zelf mee! Publiek is van harte welkom. Kinderen kunnen zich op een springkussen vermaken en deelnemen aan een tennis clinic. Na afloop is er een hapje en een drankje.

U kunt een bedrijventeam sponsoren van 2 personen. Meerdere teams kan uiteraard ook! Komt u spelers tekort, dan vullen wij die aan met leden van Het Laakhuisje. Alleen geld voor het goede doel of prijzen ter beschikking stellen is ook mogelijk.

Voor meer info en/of aanmelden als sponsor of deelnemer:

Rotary Harderwijk - Oud Groevenbeek
p.a. Jan Grift