Badeendjesrace 2019 - Rotary Helpt Dichtbij

Zondag 19 mei 2019

Op zondag 19 mei organiseert Rotaryclub Heemskerk-Uitgeest de tweede editie van de Badeendjesrace in de jachthaven van Uitgeest. Tal van bedrijven en organisaties werken belangeloos mee aan deze dag, waarvan de opbrengst volledig naar de goede doelen gaat.

Open Watersportdag     11.00-17.00 uur

In de Rotary-stand en op tal van andere plekken op het terrein zijn we de hele dag te vinden om informatie te geven, helpende handen toe te steken en loten te verkopen.

Badeendjesrace         15.00 uur

De Brandweer Uitgeest spuit 1.500 genummerde badeendjes door de jachthaven (achter de stand van de Rotary). Het nummer van het eendje dat als eerste over de finish komt, is goed voor de hoofdprijs.

Dichtbij, maar zo onzichtbaar

In onze eigen buurt zijn veel kinderen, jongeren en ouderen die steun kunnen gebruiken. Vaak zien we dat niet eens. En toch zijn er mensen die zich belangeloos zich inzetten voor deze groepen. Voor hen willen we graag iets doen.

Met de opbrengst van de Badeendjesrace 2019 ondersteunen we:

·        Kindervakantiedag 2019; een dag vol leuke activiteiten voor kinderen uit gezinnen die in een moeilijke fase verkeren

·        Stichting Bij Elkaar; woonvoorziening voor meervoudig gehandicapte jongeren

·        Thuisbij Uitgeest; dagopvang voor demente ouderen

·        Het “Kaasvrouwtje”; zij kookt in verzorgingshuizen en helpt met de opbrengst de Voedselbank

Loten

Loten kosten € 2,50 per stuk en zijn tijdens de Open Watersportdag op het hele terrein verkrijgbaar. Voorverkoop via de leden van Rotary Heemskerk-Uitgeest, via info@rotaryclubheemskerkuitgeest.nl en bij ClubMariz aan de Dorpsstraat in Castricum.

-  Hoofdprijs: weekend of midweek in de Havenlodge op de MeerParel
-  dag sloepvaren
-  lunch voor 4 personen bij ‘s Schippersrijk
-  lunch voor 4 personen bij Lekker aan de Haven
-  bierpakket Innerwheel (ons eigen biertje)
-  kruimeldief
-  Putter’s spijsbrood

Afhalen prijzen
Restaurant Lekker aan de Haven, Lagendijk 1e  (jachthaven) in Uitgeest.

Vanaf woensdag 22 mei 2019 worden de winnende nummers gepubliceerd via de Facebookpagina en website van Rotaryclub Heemskerk-Uitgeest.

Steun het project

Koop loten of maak een bijdrage over op rekeningnummer NL10RABO0119719991, ten name van Stichting Community Service van Rotaryclub Heemskerk-Uitgeest.

De Badeendjesrace wordt mogelijk gemaakt door

BFF Trading Kunststof Roosters

VHP Drukkers