Beleidsplan en beloning

Beleidsplan:

De stichting ondersteunt kleinschalige regionale projecten, waarbij mede ingespeeld wordt op actualiteiten en bijzondere gebeurtenissen. Deze kleinschalige projecten zullen op basis van een conservatieve begroting, waarbij een positief saldo te verwachten is voor goede doelen, door de club gesteund worden. Van belang bij deze regionale projecten is participatie door de clubleden. De stichting steunt en stimuleert club overstijgende initiatieven of projecten. Het helpen oplossen van problemen in de maatschappij door inzet van onze expertise: kennis, vaardigheden en netwerk. Het leiding geven aan maatschappelijke ontwikkelingen door het inzetten van de kwalificaties en het netwerk, die voorkomen uit onze classificaties. De hoofdbestemmingen voor fondswerving in het jaar 2021-2022 zijn lokale hulp t.b.v. gevluchte Oekraïners en een hangplek t.b.v. jeugd in de gemeente.

Beloningsbeleid:

De bestuurders ontvangen geen beloning voor hun werkzaamheden, gemaakte onkosten (denk aan portokosten en reiskosten) kunnen vergoed worden.