Geachte bezoeker

U bent terecht gekomen op de pagina van Rotary Katwijk-Noordwijk. Opgericht 12 november 1948

Rotary Katwijk-Noordwijk maakt deel uit van een wereldwijde organisatie van serviceclubs. Alleen al in Nederland telt Rotary rond de 20.000 leden.

Wij zijn met ongeveer 28 leden, mannen en vrouwen, wonend of werkend in Katwijk, Noordwijk en Noordwijkerhout e.o. De leden zijn werkzaam of werkzaam geweest in verschillende beroepen in het bedrijfsleven, overheid en semi-overheid. Contacten op basis van vertrouwelijkheid staan voorop. We delen kennis en ervaring zowel zakelijk als privé met ruimte voor persoonlijke gesprekken.

Wij organiseren jaarlijks een aantal activiteiten of geven onze medewerking aan goede doelen op allerlei niveau. Zoals bijvoorbeeld het schooltuintjesproject in de Duinvallei Katwijk, het tegelproject: Hier begint de zee, het Soirée en Blanc, de Bloembollenverkoop t.b.v. polio de wereld uit en de zonnebloemen verkoop tijdens de najaarsfeesten in Katwijk a/d Rijn.

Wij komen meestal donderdagavond bij elkaar (behalve de eerste donderdag van de maand) in het De bijeenkomsten zijn van 18.00 tot circa 20.00 uur. Op uitnodiging ontvangen wij interessante gastsprekers. Daarnaast bezoeken wij af en toe bedrijven op locatie.

Het jaarthema gaat om de verbinding met elkaar.

Harry Oudshoorn

Voorzitter 2023-2024