Iedere maandagavond

Iedere maandagavond is er een bijeenkomst. Niet dat we daartoe verplicht zijn. De ene keer kun je wel, de andere keer heb je andere verplichtingen. We kennen geen verplichtingen ten aanzien van attendance. We zijn een club waar je je op je gemak voelt en waar je welkom bent.

De inloop start om 18:00 uur, we drinken gezamenlijk aan de gezellige bar, bespreken het wel en wee van de week en genieten zo af en toe van een bitterbal of andere traktatie van een jarige.

Zo rond half zeven gaan we aan tafel. We dineren aan grote of kleine tafels, al naar gelang de opzet van de avond. In de regel twee gangen. De ene week voorgerecht en hoofdgerecht, de andere week hoofdgerecht en desert. Denk daarbij niet aan een sobere Hollandsche stamppot maar ook niet aan sushi of kaviaar. Elke week worden we door de keuken van Het Wapen verrast waarbij ze probeert rekening te houden met verschillende smaken en natuurlijk met de vegetariërs onder ons.

Om half acht start het tweede deel van de avond. We wisselen externe en interne sprekers af. De ene keer is het een spreker van een goed doel dat we willen ondersteunen, de andere keer een leerzame avond door een prominent lid uit onze maatschappij.

Cultureel centrum Landvast
Haven 4, 2951 GC Alblasserdam