Rotary in actie bij de speelgoed- en kinderkledingbeurs

Op zaterdag 23 september waren enkele van Rotaryclub Lansingerland leden weer in de weer op de jaarlijkse kleding- en speelgoedbeurs van De Speelhut.

Als een vrijwilligersorganisatie helpen we graag andere vrijwilligersorganisaties en De Speelhut is daar geen uitzondering op. Het is altijd fijn om een handje te helpen en zeker in deze tijden waarin recycling en hergebruik belangrijker zijn dan ooit.

Wil je ook meedoen met onze club en deel uitmaken van dit soort mooie initiatieven? We verwelkomen nieuwe leden met open armen. Samen kunnen we nog meer verschil maken in onze gemeenschap. Vul het contactformulier in en ontdek hoe je lid kunt worden en bijdragen aan de positieve veranderingen die we samen realiseren!