RC Lansingerland neemt gouden estafetteschep over

Wendy Boog bezorgt gouden estafetteschep bij Rotaryclub Lansingerland.

In 2023 bestaat Rotary 100 jaar in Nederland. Dat wordt gevierd met een bakfietsestafette van 5000 kilometer langs alle 500 Rotaryclubs in Nederland. Afgelopen zaterdag 21 oktober 2023 heeft Rotaryclub Lansingerland samen met burgemeester Pieter van de Stadt de sportieve districtsgouverneur Wendy Boog en haar gevolg ontvangen in de Berkelse Poort. Op de locatie van Ton Hermes Vastgoed BV was een grote partytent neergezet die onderdak bood aan de percussieband van Concordia. De muzikanten zorgden voor een feestelijk en swingend onthaal. Na de toespraken waarin zowel de burgemeester als Susanne Coppen, de voorzitter van de Rotaryclub, het belang van serviceclubs voor de lokale gemeenschap benadrukten.