De winnaars van de Gooise Verhalenwedstrijd 2024
Lees méér
Koop Gooise Rotaryhoning
Thema 2024-2025

Welkom op de website van Rotary Club Naarden-Bussum. Interesse? rotaryclubnaardenbussum@gmail.com

Rotaryclub Naarden-Bussum

Rotaryclub Naarden-Bussum is actief in dienstverlening op velerlei gebied in onze gemeente Gooise Meren.

Rotary staat voor vrede en vriendschap, die ontstaat op basis van onderling begrip en samenwerking. Bij Rotary zijn betekent dat je bereid bent iets van jezelf te geven. Dat je dienstbaar wilt zijn aan de samenleving en dit in de praktijk ook zichtbaar wilt maken. Wij zijn PEOPLE OF ACTION.

We werken aan lokale en globale fundraisingprojecten en stellen onze (vak)kennis hiervoor beschikbaar. En bespreken ons eigen professionele en maatschappelijk functioneren. De open communicatie van de meer dan één miljoen leden in 145 landen verbindt Rotarians over de hele wereld.

Als dit je aanspreekt en je meer wilt weten over onze Rotaryclub, neem dan contact op via rotaryclubnaardenbussum@gmail.com

Al jaren ons project:
de Gooise Verhalenwedstrijd

Al vele jaren organiseren wij de Gooise Verhalenwedstrijd. Jaarlijks doen er vele tientallen scholieren aan mee. Hun doel? De hoogste trede van het ereplatform halen. Ons doel? Taalvaardigheid bij kinderen bevorderen. Want taalvaardigheid is de sleutel naar maatschappelijk succes.

Veel meer informatie vind je op http://www.gooiseverhalenwedstrijd.com

Wilt u meer weten over onze Rotaryclub? Wij informeren u graag!