Hoe kun je lid worden?

Als je toevallig iemand kent van onze afdeling, kaart je interesse dan gewoon bij hem of haar aan. Die kan je eerste klankbord zijn of het iets voor je is, en ook uitzoeken of je lidmaatschap zou passen, onder meer volgens het classificatiesysteem.

Heb je geen contacten, stuur dan een email naar ………………..en leg daarin uit waarom je interesse hebt en wat je achtergrond is. Een cv zou kunnen passen maar dit is geen sollicitatieprocedure en kan ook later. We nemen dan contact met je op. Als een lidmaatschap lijkt te passen informeren we de leden over je kandidatuur, omdat zij het eens moeten zijn dat je lidmaatschap past. Daarna is de beurt aan jou om uit te komen zoeken of het je bevalt: je bent dan drie keer welkom tijdens de lunchbijeenkomsten om kennis te maken. Daarna beslis jij of je lid wordt.