Wat wordt er van je verwacht?

Om betekenis te kunnen geven aan je lidmaatschap kom je regelmatig naar onze wekelijkse bijeenkomsten en/of help je een handje via een van de commissies waarin we ons praktisch werk doen. Dat is overigens goed te doen naast een drukke baan – die we bijna allemaal hebben – ook omdat het leuk en dankbaar werk is en je met leuke mensen te doen hebt.

Bijeenkomsten

Elke donderdag van 12.00 – 14.00 uur lunchen we in de Rozenhof aan de Groesbeekseweg in Nijmegen en is er telkens een interessante presentatie, soms van eigen leden, meestal van bijzondere externe sprekers, van betaald-voetbaldirecteuren tot kunstenaars, wetenschappers die bijzondere ontdekkingen hebben gedaan tot succesvolle jonge internetondernemers etc.

Commissies

Onze praktische activiteiten worden gecoordineerd door commissies als Community Services (ons werk voor goede doelen), Hands on (idem maar dan door inzet van onze kennis en kunde), Vocational (stimuleren ethisch handelen) en Internationaal (onze rol in de wereldwijde Rotary organisatie). Je kunt actief worden in een van de commissies maar ook door hen gevraagd worden te helpen bij acties.