xx

2. Wensboom concert - 15 oktober 2023

Benefietconcert 10 jaar Wensboom Oosterhout - De Bussel Oosterhout - 15.00 uur

3. 100 jaar Rotary - 25 november 2023

Viering 100 jaar Rotary - Estafette door Nederland doet Rotary Oosterhout Regio aan

4. Rotary Santa Run Oosterhout 16 december 2023

Rotaryclub Oosterhout Regio organiseert op zaterdag 16 december 23 voor de negende keer de Santa Run Oosterhout. Dit is een gezellige een kerstmannenloop voor het goede doel: https://oosterhout.rotarysantarun.nl/

5. Wensboom Oosterhout- 16 december 2023 - 7 januari 2024

Elk jaar plaatsten Rotary Oosterhout-Regio en winkeliers uit winkelcentrum Arendshof een Wensboom. In deze bijzonde kerstboom kunnen wensen worden opgehangen voor mensen die een een steuntje in de rug kunnen gebruiken.

6. RYLA 12- 14 april 2024

RYLA is een Rotary-Rotaract activiteit waarbij jonge mensen van 18 tot 26 jaar gedurende een intensief weekend uitgedaagd worden om via inspanning en ontspanning hun leiderschapscapaciteiten te ontdekken en te ontwikkelen. Op 12, 13 en 14 april 2024 wordt de RYLA voor de 25e keer georganiseerd. Tijdens het weekend worden deelnemers op verschillende manieren in de gelegenheid gesteld om hun leidinggevende capaciteiten te ontwikkelen en competenties te trainen. Het doel is om kennis te maken met praktijkaspecten van het management, waarbij ook aandacht is voor persoonlijke ontwikkeling. De RYLA is bedoeld voor enthousiaste jongeren van 18 tot en met 26 jaar die al minimaal één jaar een opleiding volgen of aan het begin van hun carrière staan.

7. Ouderenmiddag juni 2024

In juni 2024 organiseren we weer een gezellige middag voor senioren uit Oosterhout en omgeving die minder goed ter been zijn. Tijdens de middag kunnen de deelnemers elkaar ontmoeten en genieten van een gevarieerd programma, een hapje en een drankje. Met de hulp van vrijwilligers van de drie Oosterhoutse Rotaryclubs worden de deelnemers opgehaald en ook weer thuis gebracht.