xx

1. Wensboom concert - 10 november 2024

Benefietconcert Wensboom Oosterhout - De Bussel Oosterhout

2. Rotary Santa Run Oosterhout - 14 december 2024

Rotaryclub Oosterhout Regio organiseert op zaterdag 14 december 24 voor de tiende keer de Santa Run Oosterhout. Dit is een gezellige een kerstmannenloop voor het goede doel: https://oosterhout.rotarysantarun.nl/

3. Wensboom Oosterhout- 14 december 2024 - 5 januari 2025

Elk jaar plaatsen Rotary Oosterhout-Regio en winkeliers uit winkelcentrum Arendshof een Wensboom. In deze bijzonde kerstboom kunnen wensen worden opgehangen voor mensen die een een steuntje in de rug kunnen gebruikenen.

4. RYLA april 2025

RYLA is een Rotary-Rotaract activiteit waarbij jonge mensen van 18 tot 26 jaar gedurende een intensief weekend uitgedaagd worden om via inspanning en ontspanning hun leiderschapscapaciteiten te ontdekken en te ontwikkelen. In april 2025 (datum volgt)) wordt de RYLA voor de 26e keer georganiseerd. Tijdens het weekend worden deelnemers op verschillende manieren in de gelegenheid gesteld om hun leidinggevende capaciteiten te ontwikkelen en competenties te trainen. Het doel is om kennis te maken met praktijkaspecten van het management, waarbij ook aandacht is voor persoonlijke ontwikkeling. De RYLA is bedoeld voor enthousiaste jongeren van 18 tot en met 26 jaar die al minimaal één jaar een opleiding volgen of aan het begin van hun carrière staan.

5. Ouderenmiddag juni 2025

In juni 2025 organiseren we weer een gezellige middag voor senioren uit Oosterhout en omgeving die minder goed ter been zijn. Tijdens de middag kunnen de deelnemers elkaar ontmoeten en genieten van een gevarieerd programma, een hapje en een drankje. Met de hulp van vrijwilligers van de drie Oosterhoutse Rotaryclubs worden de deelnemers opgehaald en ook weer thuis gebracht.

6. Job Experience - 30 september 2024

7. Benefietavond kindertehuis Suriname - 14 september 2024