Kavellijst veiling charterfeest

30/01/2010

Kavel

1

Luchtfoto uit 1998 van het centrum van Purmerend (ingelijst 80x60 cm).

2

Voor de echte wijnliefhebber: Fles Chateau Bahans Haut-Brion 1986 uit de Graves (Pessac-Leognan).

3

De beroemde zelfgebakken appeltaart van de vrouw van Jan.

4

4 dozen van 15 hoogwaardige golfballen.

5

3 x wijnsets (kurkentrekker, thermometer, etc.) in luxe houten kistje.

6

‘Antieke’ groene emaille broodtrommel met Beemster producten (kaas, bier, wijn en kookboek Jamie Oliver).

7

Zeefdruk van Frank Rosen. Romantisch abstracte kunstenaar. In het aangeboden werk is het internationale Rotaryembleem verwerkt. Uniek werk!

8

Logeren op Vlieland. Twee overnachtingen, inclusief ontbijt in een fraaie vakantiewoning gelegen in het centrum van het dorp (periode: 26 juli t/m 6 augustus).

9

Voor de echte wijnliefhebber: Fles Chateau Pavie 1996 uit de Saint Emilion.

10

Een zeer grote en fraai vormgegeven bloemenvaas met 150 golfballen.

11

Drie uur juridische bijstand (aangeboden door Abma-Schreurs Advocaten).

12

Golfweekend in Hampshire Hotel Ahaus (Duitsland) op een 27 holes golfbaan voor twee personen.

13

Shopweekend in Hampshire Hotel 108 Meerdervoort in Den Haag voor twee personen.

14

Een culinair arrangement in Hampshire Hotel Terneuzen (Zeeland) voor twee personen.

15

Twee kaarten eerste rang voor de musical Mamma Mia (aangeboden door Kras Stervakanties).

16

Een onvergetelijke 2 uur durende vrachtwagen experience. De hoogste bieder rijdt uiteraard zelf (namens Rijschool Purmerend).

17

Een onvergetelijke 2 uur durende motor experience. Zelf rijdend of naar keuze achterop als toerrit (namens Rijschool Purmerend).

18

Voor de echte wijn liefhebber: Fles Chateau Pontet-Canet 1986 uit de Pauillac.

19

Nog eens twee kaarten eerste rang voor de Musical Mamma Mia (aangeboden door Kras Stervakanties).

20

Gouden sierraad in de vorm van een hartje, met in het midden het embleem van de Rotaryclub Budgorcscz (Polen). Uniek exemplaar.

21

Professionele Human Resource (HR) ondersteuning voor de (startende) ondernemer. De hoogste bieder ontvangt twee dagdelen (8 uur) ondersteuning (aangeboden door Bijl & Reuser HR-Professionals).

22

Cadeaubon voor een all-inclusive ‘Recover arrangement’ bij Spa ZUIVER te Amsterdam.

23

Een horloge met ingebouwde color camera met geluid, de perfecte oplossing voor al uw problemen want u kunt zien/horen 'hoe laat het is'.

24

Geheel verzorgde maaltijd voor 4 personen, gemaakt bij u thuis of bij ons (Gea Schoonewelle & Ruud van de Kruif). Afhankelijk van het weer kan dit binnen of buiten plaatsvinden.

25

Een bedrijfswaardebepaling.

26

‘Metallgrafik’ van vissersbootjes gemaakt - of ingelijst - door Barbara Lüdinghausen.

27

Vier kaarten voor voorstelling Hans Teeuwen zingt op 21 maart 2010 in Paradiso in Amsterdam. Inclusief lidmaatschap voor een maand. Ideaal cadeau voor de wat ouder wordende Rotarian.

28

Handgemaakte zilveren ketting van Joke Schotsman (edelsmid).

29

Orthopedische fysiotherapeutische check-up.

30

Zelf gebreide sjaal.

31

Geheel verzorgd Indonesisch buffet met 16 heerlijke gerechten voor 10-15 personen, geserveerd bij u thuis.