Bedankjes voor uitgedeelde pakketten

De reacties van ontvangers van onze weggeefpakketten waren vaak hartverwarmend en ontroerend. Onderstaand een greep uit de bedankjes die wij mochten ontvangen.

• Bij deze wil ik heel graag de Rotary in Purmerend ontzettend bedanken voor het mooie kerstpakket, het betekent heel veel voor mij dat iemand de moeite heeft genomen om dit voor mij te regelen en bezorgen, na veel ellende is dit een heel fijn kado, dank jullie wel.

• Van de Rotary Clubs in Waterland mochten wij gisteren een kerstpakket in ontvangst nemen omdat wij door iemand uit de omgeving zijn aangedragen en wij wel een steuntje in de rug konden gebruiken. Langs deze weg bedanken wij De Rotary Clubs hartelijk voor het prachtige pakket.

• Dames, heren, van de gezamenlijke Rotaryclubs Purmerend e.o. hebben wij een prachtig kerst pakket mogen ontvangen. Dit geheel onverwachts geschenk geeft ons een steuntje in de rug in een voor ons moeilijke tijd. Het is fijn om te weten dat mensen aan je denken.

• Rotary bedankt voor het mooie luxe pakket, waar je iets aan hebt. Vooral als je in de ellende zit. Fijn, er wordt toch nog aan je gedacht.

• Bedankt voor het mooie kerstpakket. Financieel gezien misschien (nog) niet nodig voor mij. Maar het gevoel dat iemand aandacht voor je heeft doet zo ontzettend goed.

• Aangezien ik niet kan achterhalen wie aan mij denkt met het kerstpakket wat ik dezer dagen van u mocht ontvangen, wil ik langs deze weg u danken voor dit fraaie cadeau. Ik hoop dat uw slogan ‘do good, feel good’ gedurende geheel 2020 van toepassing moge zijn.