Boekenmarkt Sint Joep
Meer weten?
Herfstavondlezingen 2021 (Onderwijs) afgebroken i.v.m. Corona.
Kiwanis en Rotary Sittard overhandigen cheque aan Kindcentrum
Regenwater opvang Coloma School voltooid.
Activiteiten RC Sittard
Bestel nu de puzzel

Welkom op de website van Rotaryclub Sittard

Rotaryclub Sittard

Rotaryclub Sittard leden willen zich actief inzetten voor maatschappelijke doelen en graag belangeloos iets voor een ander betekenen. De leden zijn afkomstig uit uiteenlopende beroepsgroepen en er is dan ook een levendige uitwisseling van kennis en ervaringen.

Het motto van onze club is: “Zeg wat je doet en doe wat je zegt”.

Op de wekelijkse clubbijeenkomsten op maandagavond is er een spreker uit eigen gelederen of een gastspreker. De besproken onderwerpen zijn zeer divers en vaak gekoppeld aan de actualiteit. De club organiseert jaarlijks enkele activiteiten waarvan de opbrengst aan sociaal-maatschappelijke doelen wordt geschonken. Daarnaast worden ook activiteiten voor speciale doelgroepen georganiseerd en worden bedrijven in de regio bezocht.

Rotaryclub Sittard is een gezellige club waar respect en vriendschap hoog in het vaandel staan en waar het goed toeven is.

Actviteiten

Wij zoeken nieuwe leden

Bijeenkomst

Wat verwachten wij?

Ben jij bereid om jouw schaarse vrije tijd in te zetten om goede doelen te ondersteunen door jouw talenten in te zetten, de handen uit de mouwen te steken en/of je kennis te delen met anderen?

Ben je daarvoor bereid om minimaal 2 keer per maand een deel van de maandagavond te besteden aan onze bijeenkomsten.

Wat bieden wij?

Kennis verrijkende lezingen en bedrijfsbezoeken

Een netwerk van bevlogen professionals

Ondersteuning

Vriendschap en gezelligheid

Bijzondere cultuurreizen

Onze ervaring?

Het geeft enorme voldoening om je in te zetten voor anderen en je gesteund te weten door vrienden.

Interesse?

Neem dan vrijblijvend contact met ons op via info@rotaryclub-sittard.nl

Rotaryclub Sittard: actief en maatschappelijk betrokken