Nieuws van onze club

Bert van Dijk voorzitter 2022-2023

werd in 2007 fellow van RC Soest Baarn, met als classificatie Retail-, Logistiek- & Transport Management.

“Rotary kenmerkt zich door een wereldwijde fellowship (vriendschap) met als kenmerk “dienstbaarheid boven eigen belang”. Daarom ben ik lid geworden en heb samen met de club voor onze samenleving al mooie dingen mogen realiseren. Om 3 jaar deel te nemen in het bestuur van de club en in 2022-2023 de club te leiden, is extra energie om daar waar nodig of zinvol, onze club van dienst te laten zijn. Rotaryclub Soest Baarn is een energieke club die bestaat uit mensen die zin willen en kunnen geven aan het bestaan van anderen en mede daardoor ook aan hen zelf.

Stan Uyland inkomend gouverneur 2023-2024

Stan Uyland is lid van Rotaryclub Soest-Baarn en wordt onze gouverneur in het Rotaryjaar 2023-2024. Zijn voordracht werd door huidige gouverneur Ron Bolderman bekendgemaakt tijdens de digitale District Assembly.

Stan is naast vastgoedondernemer sterk betrokken bij vele vrijwilligersprojecten binnen en buiten Rotary. Hij nam het initiatief voor Reconnact (maatjesproject voor mensen zonder werk en zzp-ers zonder opdrachten ) en samen met prins Constantijn voor het mentorschap voor startende ondernemers. Met zijn eigen club is hij onder meer medeorganisator van de Drakenbootraces op de Eem en de Soester Wandeldagen.

Stan wordt de opvolger van Aad Otto (Rotary Ter Aar), gouverneur 2022-2023 en Coen Hoencamp (Rotary Huizen Gooimeer), gouverneur 2021-2022.

Plastic soup

Met Leden van de club gaan we regelmatig op pad, zo ook om in de Eem de plastic soup op te ruimen. Hands on projecten zoals deze geven veel voldoening!