3 April 2023 heeft Rotaryclub Tilburg Triborch een opendag gehad. Tijdens de opendag hebben verschillende geïnteresseerde een kijkje genomen bij onze clubavond in de Philharmonie.

De avond is geopend met een lekker hapje en drankje. Tijdens het nuttigen van de wijnen en spijzen heeft goochelaar Stan het diner meer kleur gegeven. De leden en genodigden vielen dankzij Stan van de ene verbazing in de andere.

Na het eten heeft onze inkomend voorzitter, Krijn Westerburgen, een kort welkom woord gehouden en onze spreken aangekondigd. Niemand minder dan Ralf Embrechts, bekend van zijn iniatief de quiet 500 en stichting quiet en werkzaam bij de MOM (Maatschappelijke Ontwikkelings Maatschappij) in Tilburg. De leden en gasten zijn meegenomen in de wereld van armoede, armoede bestrijding, de bijstandsbingo en vele andere aan armoede gerelateerde onderwerpen. Niet alleen een echte eyeopener voor de aanwezigen maar ook een oproep om onze service gedachte nog meer te laten gelden.

Bent u ook benieuwd naar onze club? Neem dan gerust contact op!