Meer informatie over het Zwemfestijn en aanmelden teamcaptain

Leuk dat je geïnteresseerd bent in het Zwemfestijn2019. Op deze pagina kun je meer informatie vinden over het event, het doel, hoe je je kan opgeven als teamcaptain van een zwemteam, wat er daarna gebeurt en wat van jou en je team verwacht wordt.

Het event: Zwemfestijn2019

De Rotaryclub Voorthuizen-Veluwezoom organiseert op 15 juni het Zwemfestijn2019. Tijdens dit zwemfestijn zwemmen teams van 6-8 personen in estafetteverband binnen 45 minuten zoveel mogelijk baantjes. Per ronde duiken er meerdere teams in het water. Vanaf 14:00uur tot 22:00uur gaat dit door. Zo doen er honderden zwemmers belangeloos mee. Muziek, een entertainer en vele andere attracties, zorgen voor een fantastische sfeer.

En jij kan meedoen! Geef je op als teamcaptain en vorm een team. Want hoe meer teams, hoe meer sponsoren, hoe meer geld er opgehaald kan worden voor het goede doel.

Het doel: Malawi groep uit Voorthuizen

Het geld dat met het zwemfestijn opgehaald wordt, gaat naar de Malawi groep uit Voorthuizen. Dit is een groep van circa 32 jongeren, die in de zomer van 2019 naar Kampfambe in Malawi gaan om daar te bouwen aan verandering.

Zij gaan daar 2 lerarenwoningen bouwen om hiermee de kwaliteit van onderwijs voor de kinderen op de school te verbeteren. Hiervoor is ongeveer €60.000 euro nodig. De Rotaryclub wil, met behulp van jullie, hen hiermee helpen en daarom is het Zwemfestijn2019 opgezet!

Meer informatie over het project en de deelnemers kun je vinden op de website van de Malawi groep: http://www.malawi2019.nl/

Hoe kun je je als teamcaptain opgeven en wat gebeurt er hierna?

Wanneer je met een team wilt meedoen, kan je als teamcaptain hieronder een team aanmelden. Individuele teamleden hoeven zich dus niet aan te melden, alleen de teamcaptain.

Zodra wij jouw aanmelding als teamcaptain gehad hebben, ontvang je binnen één week een e-mail naar het door jouw opgegeven e-mailadres. Met deze e-mail ontvang jij een aantal documenten, waaronder een sponsorformulier, de flyer, het wedstrijdreglement en een brief voor jou en je mede-teamleden. In deze brief staat onder andere wat er van jullie verwacht wordt voor en tijdens het zwemfestijn.

Dan is het op naar 15 juni 2019, wanneer we met zijn allen een duik mogen maken voor de toekomst van de kinderen in Malawi! Uiteraard kun je tot die tijd samen met je teamleden sponsoren zoeken, die jullie sponsoren voor dit goede doel.

Promotiemateriaal:

Filmpje:

Ook kun je het evenement volgen op Facebook en Twitter;

- Klik hier om het Facebook-event te bekijken;

- Gebruik met twitter de hashtag: #ZF2019

Genoeg manieren om veel bekendheid van het evenement te creëren! Veel succes met zoeken van sponsoren!

Tot 15 juni,

Rotaryclub Voorthuizen-Veluwezoom