Bestuurswissel 2023
Orange The World
WORLD WATER DAY
Europa poliovrij

Welkom op de website van Rotary Club Wassenaar-Wetering (RCWW)

Onze bruisende club heeft in december 2023 haar 20-jarig jubileum gevierd.

Met zo’n 40 enthousiaste leden komen wij elke 2 weken bij elkaar in het iconische Kasteel de Wittenburg in Wassenaar.

Rotary is een weerspiegeling van onze kernwaarden — integriteit, diversiteit, service, leiderschap, en ‘fellowship’, vriendschap. Onze kernwaarden zijn de rode draad in onze beginselen. Dit jaar heeft RCWW het thema ‘Back to basics’, omdat het belangrijk is om af en toe stil te staan bij de basis van ons bestaansrecht.

De doelstelling van Rotary komt kernachtig tot uitdrukking in haar lijfspreuk ‘Service above Self’. Bij RCWW doen we dat actief en maken we dat samen zichtbaar. Met name in en rondom Wassenaar, maar ook dragen wij bij aan nationale en internationale initiatieven.

Wij zijn People of Action. Dat is met name iets dat RCWW en haar leden kenmerkt. Iets van jezelf geven, dienstbaar zijn. Niet alleen door het mede opzetten van lokale Wassenaarse en wereldomvattende fundraisingprojecten, maar ook door het ter beschikking stellen van je (vak)kennis.

Rotary betekent veel verschillende dingen in verschillende delen van de wereld, maar we zijn allemaal verenigd door onze kernwaarden.

Wil je meer weten van onze club, of heb je interesse in rotary? Neem dan gerust eens contact op.

Alwin Kautz

Voorzitter Rotary Club Wassenaar-Wetering 2023-2024