Lid worden?

Waarom een serviceclub?

Je bent hartstikke druk met werk en carrière. Als je een gezin hebt, vraagt ook dat de nodige tijd en er moet ook nog gesport worden. Toch vraag je je met enige regelmaat af of dat nou alles is. Dan wordt het tijd eens na te denken over het lidmaatschap van een serviceclub.

Waarom lid worden van Rotary?

Rotary is de oudste en grootste serviceclub van de wereld met maar liefst 1,2 mln. leden en ruim 35.000 clubs in 162 landen. Je bent dus onderdeel van een fijnmazig mondiaal netwerk. Wij zetten ons in voor goede doelen, voornamelijk in Almelo, maar ook ver daarbuiten. Soms door geld te geven, maar meestal door zelf iets te doen. Handen uit de mouwen, dat is goed voor de onderlinge band, effectief en dat geeft veel betrokkenheid en daardoor voldoening. Daarbij maken we gebruik van de zeer gevarieerde netwerken van onze leden. De leden zijn ons kapitaal, die zijn goud waard.

Wat biedt Rotaryclub Ambt Almelo jou?

Onze Rotary club bestaat al sinds 1977 en in de club zijn vrouwen en mannen van alle leeftijden vertegenwoordigd. Wekelijks ontmoet je elkaar op de donderdagse clubbijeenkomst en de leden bouwen onderling snel een vriendschappelijke band op. Wij vormen een gemêleerd gezelschap met veel saamhorigheid, kennis, kunde en grote gevarieerdheid in beroep en achtergrond in een organisatie waarbij iedereen wordt betrokken bij de activiteiten.
Wij voelen ons verbondenmet de lokale bevolking.

Heb je belangstelling stuur dan een mailtje naar info@rcaa.nl