Vaccinatie

December 2021: Huisarts en Rotarian Maarten Vermeulen heeft afgelopen vrijdag 24 december samen met zijn praktijk in Dussen een bijzondere actie gehouden: Covid-19 booster en eerste vaccinaties zonder afspraak. Vanaf 9:00 waren alle artsen met vele vrijwilligers waaronder Rotarians met familieleden in de Dussenaar , Wilhelmina plantsoen 1. Alle voorbereidingen waaronder de vaccinaties, ontvangst ruimtes en in de sporthal 3 prik plekken met de 15 minuten wachtruimte werden ingericht. Voor koffie, thee, lunch waren ook vrijwilligers present. Even voor 12:00 kwamen de eeste mensen van 60 jaar en ouder en al snel konden we de leeftijd grens laten zaken. Burgermeester Egbert Lichtenberg die dit initiatief mede ondersteunde kwam ook polshoogte nemen.

Er is nonstop gewerkt om alle bezoekers te bedienen. Rond 17:00 hebben we ± 650 vaccins uitgedeeld. Een zeer mooie prestatie van het medisch team met de vrijwillgers. Iedereen was enorm blij met het resultaat. Hulde voor dokter Vermeulen en zijn medisch team